Doaku untuk anakku

" Ya Allah peliharalah anak ini selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah dia dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezekinya.
Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, dan baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."
Sekarang perutku semakin membulat. Masa umi n abah dtg kl, terkejut umi tgk perut aku..besar sgt...padahal ms tu aku baru nak msk 7 bln....kl ikut pengalaman umi dl, perut mcm ni dah 9 bln...aku tergelak jerlah..dah nak buat mcm mn umi, anak umi mmg besar. dahlah sepanjang mengandung ni lalu mkn.tak der alahan pun...

Semua baju kurung mmg tak blh nak pakai dah....dah dl buat baju kurung moden...semuanya ikut tubuh....lagipun, dah tak selesa pakai baju kurung..nak pakai yang longgar2 jer....so, pakaianku skrang adalah jubah..jubah plak ada 2 psg jer. So, kenalah pg membeli jubah lain untuk tambahan. pakai jubah mmg selesa +.perut membesar....ni antara gambar2 aku ms tgh pregnant ni...










Inilah salah satu baju uniform aku..cantik ke tak. Ini adalah hadiah daripada adik aku, Angah. Tapi mmg selesalah baju ini. Baby syg, mama dah pakai baju uniform ni...Mama tak sabar menunggu kehadiranmu syg..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...