Doaku untuk anakku

" Ya Allah peliharalah anak ini selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah dia dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezekinya.
Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, dan baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."
Hari jumaat minggu lepas (8.2.13) aku n my hubby selamat sampai ke kg aku, Kelantan.Bestnya dapat balik kg..dah lama dah tak balik umah...Nasib baik cuti raya cina aku diluluskan...lgpun mlm ni nak buat solat hajat untuk baby dalam kandungan. Terasa banyak sgt perubahan kat umah..al-maklumlah dah lama tak balik...tapi keadaan umah still tidak berubah, tambahan lagi musim ni banyak tempahan canopy n catering. So, umah aku mmg sibuklah...alhamdulillah, dapat jgak jumpa adik2 aku kesemuanya...

Even aku dgn perut membuncit ni, tapi aku still aktif kat umah..mmg tak ddk diam tapi aku buatlah kerja2 yg tak berat sgt...Tgh hari tu adik aku bgtau yang diaorg nak sambut besday my hubby...diaorg dah tempah kek dah pun. terkebetulan Mek ad buat pulut kuning kerana aku mengidam nak mkn pulut kuning, so aku pun buatlah pulut kuning tu bentuk love sbb my hubby mmg suka sgt pulut kuning. aku nak buat sendiri mmg tak berani nak buat......adik aku yg lelaki sponsor kan kfc...sbnrnya, ini first time my hubby sambut besdaynya...sebelum ni manalah ada....ni kira sambut besday my hubby n mak cik aku, cik ngah yg kebetulan dtg umah aku....

kek coklat ni mmg sedap....nyum...nyum...


 Hepi besday sayang......



Saki baki makanan yang ada...walaupun simple tapi tetap meriah...

Inilah pulut kuning special untuk abg....makan dgn gulai ayam,mmg mengancam..


Inilah gelagat adik2 ku yang ada berbagai ragam....seronok bila dapat bersama seperti ini...cuma adik lelaki aku jer yang tiada coz pg pasang scallop untuk tempahan canopy...


 5 bunga milik Hj Halim & Hjh Siti Rahmah....


Nak tahu tak apa aku bagi hadiah kat my hubby.. Ini kira first timelah bagi hadiah hari lahir untuk my hubby sebab kami berkenalan dlm jangka masa yg singkat jer...Jadi ini adalah pertama kali sambut dgn my hubby n bg present kat dia... Mmg puas aku dop pikir present ap yg nak bagi, sbb aku nak dia hargai apa yang aku hadiahkan... Akhirnya, inilah hadiah dariku utkmu, bang...

Ini ialah rokok elektrik...ad berbagai perasa yang boleh dipilih...aku harap my hubby blh kurangkan smoking atau lagi bagus berhenti smoking.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...