Doaku untuk anakku

" Ya Allah peliharalah anak ini selama ia berada diatas muka bumi ini dan sihatkanlah dia, Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan-Mu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit. Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah dia dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu. Ya Allah, mudahkanlah perjalanan dalam kehidupannya,murahkanlah rezekinya.
Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, dan baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam."
Akhirnya dapat jugak aku memiliki buku yang diidamkan  iaitu buku All About My 1st Year...Buku ini aku tahu daripada blog2 yg sudah memiliki buku ini. Aku berkenan sgt buku ini bila baca dalam blog. Mereka teruja sgt bila memiliki buku ini...Aku pun turut jadi teruja membacanya dan ingin memilikinya walaupun harganya agak mahal ....hehehe. Aku pun carilah buku ini kat MPH tapi tk jumpa. 

Pekerja MPH pun check guna komputer kot2 buku tu dah hbs tapi still tk der dlm stok...Aku pun check blk kt internet n call syarikat NZT Saujana Enterprise yang mengeluarkn buku ini, aku diberitahu yg buku ini hanya dijual secara online...Mmg tiada kat pasaran...aku pun terus menempah....Semasa usia kandunganku 35 minggu br dpt buku ini...Mmg teruja sgt dpt memilikinya...

                               
Cantik sgt buku ini...Sng ada buku ini..Boleh tahu perkembangan baby sehingga 1 tahun...Kl nk buat sendiri, mmg tiada masa...

My Hubby pun seronok dapat buku ini


Aku lagilah seronok dapat buku ini.

Sekarang aku dah guna dah buku ini...Sebab my baby keluar pada minggu ke-37....Mmg sgt2 berbaloi beli buku ini....So skrang aku nak tunjuk apa yang aku dah lengapkan dalam buku ini,...







Ini diantara yang aku dah tulis, banyak lagi yang menarik dalam buku ini.So, kalau nak tahu bolehlah beli secara online dgn NZT Saujana  Enterprise.....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...